Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам ли вариатор или нямам?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
    зайграхте се в грешна посока!
    Клапана на вариатора е елетромагнит - всеки може да пробва дали има значение + и - за него! Диода в релето е да се гаси самоиндукцията от този елетромагнит! През диода не минава управлението на клапана на вариатора!
    Този клапан го управлява компютъра на колата след 1500 оборота и над 30% натоварване на двигателя, за 8 клапановите двигатели! Управлението е през реле и бушон за този клапан, като те са локирани под дебитомер-а. Това са фактите!!!
    Е аз тва разправям от две седмици.

    Има соленоиди с постоянен магнит и там има значение + и - как са ориентирани.
    Ама на алфа 155 не е такъв.
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #62
      ОК де, ма кво пречи да се направи опита, който направих аз, за да се види за кво иде реч
      Файда от спорове няма - действайте !
      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

      Comment


      • #63
        Може ли да възродя малко темата-понеже и аз вадих соленоида на вариатора,щото имах течове на масло около него,но се оказа,че е спукан маркуч за картерните газове.Та мисля,че не съм разменял кабелите,но все пак да попитам-има ли значение в крайна сметка кой кабел на кое краче на соленоида е?Гледах в PDF-ите,но нищо не пише там или аз не виждам...

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
          Може ли да възродя малко темата-понеже и аз вадих соленоида на вариатора,щото имах течове на масло около него,но се оказа,че е спукан маркуч за картерните газове.Та мисля,че не съм разменял кабелите,но все пак да попитам-има ли значение в крайна сметка кой кабел на кое краче на соленоида е?Гледах в PDF-ите,но нищо не пише там или аз не виждам...
          Няма значение кой кабел къде е
          Video meliora proboque deteriora sequor.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
            Може ли да възродя малко темата-понеже и аз вадих соленоида на вариатора,щото имах течове на масло около него,но се оказа,че е спукан маркуч за картерните газове.Та мисля,че не съм разменял кабелите,но все пак да попитам-има ли значение в крайна сметка кой кабел на кое краче на соленоида е?Гледах в PDF-ите,но нищо не пише там или аз не виждам...
            Защо просто не пробваш с два кабела директно от акумулатора да видиш дали има значение или не ? Съвсем елементарен тест ... работещ при това
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #66
              Хах,исках да възродя темата,а възродих спора Добре де-колега по-горе казва,че ако соленоида е с постоянен магнит,то тогава има значение,а ако е с електро магнит няма.Е да де,но соленоидът не е ли точно комбинация от постоянен и електромагнит?Външната част би трябвало да е електромагнит,а колчето,което излиза-да е постоянен магнит.И така ако разменим кабелите и обърнем поляритета,вместо да накараме колчето да излезе навън и да пусне масло към вариатора,всъщност да го накареме да си стои вътре в соленоида?

              От друга страна обаче си мисля,че ЕКУ-то може би обръща поляритета на кабелите,които отиват в соленоида,така че винаги да го кара да сработва точно когато трябва-т.е. да няма постоянен "+" до соленоида.

              Кое от двете е?
              Last edited by Dimicha; d.m.y г., 15:31.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                Хах,исках да възродя темата,а възродих спора Добре де-колега по-горе казва,че ако соленоида е с постоянен магнит,то тогава има значение,а ако е с електро магнит няма.Е да де,но соленоидът не е ли точно комбинация от постоянен и електромагнит?Външната част би трябвало да е електромагнит,а колчето,което излиза-да е постоянен магнит.И така ако разменим кабелите и обърнем поляритета,вместо да накараме колчето да излезе навън и да пусне масло към вариатора,всъщност да го накареме да си стои вътре в соленоида?
                Точно си го написал, колега.
                Аз съм го написал по-горе, защото съм го пробвал лично - има значение къде е плюса, защото в противен случай буталцето не излиза. Експеримента е описан точно - с резервен соленоид беше направен, при работеща кола.
                Мисля, че повече спорове са излишни по този въпрос.
                155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                Comment


                • #68
                  Аха,ами тогава как точно трябва да бъде свързан?Има черен кабел и черно-жълт кабел-кой кабел на кое краче трябва да е?Освен това аз на моя май не виждам да са означени крачетата

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                    Аха,ами тогава как точно трябва да бъде свързан?Има черен кабел и черно-жълт кабел-кой кабел на кое краче трябва да е?Освен това аз на моя май не виждам да са означени крачетата
                    Няма никакво значение колега ,защото ако разхлабиш болтчетата които го държат можеш и да го завъртиш свободно на кадето искаш ,значи нямаш никакъв ориентир и за поставянето ,като ляво и дясно краче ,няма и отбелязано + и при това положение ,ако някой ми каже коя жица в кое краче отива ще го почерпя от сърце.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #70
                      При мен също няма означения на крачетата, а на всичко отгоре кабелите ми са с еднакъв цвят - затова и си направих труда да направя прословутия тест.
                      Четете по-горе как точно става номера, и всичко ще е ОК. Мързи ме да описвам наново всичко ...
                      Вместо да спамите излишно - прочетете внимателно темата !!!
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                        При мен също няма означения на крачетата, а на всичко отгоре кабелите ми са с еднакъв цвят - затова и си направих труда да направя прословутия тест.
                        Четете по-горе как точно става номера, и всичко ще е ОК. Мързи ме да описвам наново всичко ...
                        Вместо да спамите излишно - прочетете внимателно темата !!!
                        Извинявам се за спама ,но немога да не подчертая ,че най голямото предимство на 155 пред 156 ,е че ако имаш 155 пишеш в раздел 155 на форума ,а тука са най точните модератори.В156 раздел наказват и за не добре измито предно стъкло на колата за която пишеш.Приключих със спама
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • #72
                          Абе аз се обърках и честно казано гадая,щото не знам какъв е принципът на действие на соленоида.Факт е,че в PDF-а не е дадено никакво означение кое кабелче къде се включва.За разлика от описанието на другите букси,където всеки пин си е номериран и си пише какъв цвят кабел влиза във всеки пин и откъде идва тоя кабел.И май почвам да клоня към това,че няма значение.Колегите,които казвате,че няма значение-бихте ли обяснили какъв е точно принципът на действие на соленоида?

                          Comment


                          • #73
                            Човече, защо просто не направиш споменатия тест и да приключваме с драмата ???
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • #74
                              Добре де,не се ядосвай-просто питам,нали идеята е да се пита преди да се пипа,че да не стане беля peace \/

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                                Човече, защо просто не направиш споменатия тест и да приключваме с драмата ???
                                Мдаа,пробвах-с ток от акумулатора иглата изкача без значение как подавам ток.При свързване с неговите си кабели обаче НЕ работи отново без значение как въртя кабелите....просто няма никой...разменях,форсирах...нищо не се получава.Утре на светлото ще трябва да огледам да не би и на моя да са му отрязани кабелите някъде надолу.Странна работа

                                Comment

                                Working...
                                X